Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi. |
Cutia de viteze
    Toate versiunile de 3.000 cmc sunt echipate cu ZF Type C, iar rapoartele sunt ceva mai lungi fata de e30:
4.20 (1), 2.49 (2), 1.66 (3), 1.24 (4), 1.00 (5) Din 1995, a fost disponibila si ZF 5HP18, in 5 trepte, automata, mai lenta: 3.67 (1), 2.00 (2), 1.41 (3), 1.00 (4), 0.74 (5) Suspensii
    Sunt bazate pe cele de la seria 3 E36, pe fata MacPherson, iar pe spate Z-axle, cu cateva modificari: cursa mai scurta, ramfortari sau revizuiri la geometrie, putand fi reglate in functie de preferinte.
M3 Lightweight
    Aproximaiv 120 de unitati produse pentru condus pe pista. Cu 240 hp, mult mai usoare decat M3-urile obisnuite si vopsite numai cu Alpine White III (300), reprezinta o serie limitata cu un scop precis. Usi de aluminiu, limitatorul de viteza eliminat, la fel ca si radioul si aerul conditionat, precum si alte modificari sau dotari optionale… asa a iesit Lightweight.
M3 GT
    M3 GT Produsa pentru omologarea motorului si constructia caroseriei in FIA GT. S-au fabricat 350 astfel de modele, cu volan pe partea stanga si cateva modificari: motorul S50 B30, caseta de directie mai scurta, spoilerele fata si spate reglabile, usi de aluminiu, elemente de carbon, vopsea speciala British Racing Green (312) …
S-au produs si 50 de unitati M3 GT Individual, cu volan pe partea dreapta si cateva elemente in plus.
M3-R
    Decat 15 unitati produse. Derivate din M3-ul european, are cateva schimbari: caseta de directie mai scurta, elemente de directie preluate de la 850 Ci, discurile de frana mai mari, componente eliminate, ca si la Lightweight, doar vopsea Alpine White III (300), fiecare inscriptionate cu numarul de productie sub frana de mana. Astfel ajunge la 320 hp si 7.200 rpm.
M3 GTR
    Jante pe 18”, coponente de interior reduse la maxim, ramfortari si spoilere reglabile fac din M3 o masina de competitie, cu 300 hp. S-au produs insa si 2 GTR de strada.
3.2 (Evolution)
Motor
    S50 B32 se bazeaza pe S50 B30. Capacitatea a crescut la 3.200 cmc, compresia a fost imbunatatia, s-a mai introdus o pompa de ulei, pistoanele, valvele si sistemul de evacuare au fost modificate. Rezultatul: 321 hp si 7.400 rpm. 250 km/h.
Cutia de viteze
    Au fost produse 4 tipuri de transmisie.
Versiunea europeana: Getrag cu 6 viteze manual. 4.23 (1), 2.51 (2), 1.67 (3), 1.23 (4), 1.00 (5), 0.83 (6) Versiunea North America: ZF Type C 5 viteze manual, provenit de la versiunea 3.0. 4.20 (1), 2.49 (2), 1.66 (3), 1.24 (4), 1.00 (5). Din 1997, ZF 5HP18 cu 5 trepte automat a fost dotare optionala. 3.67 (1), 2.00 (2), 1.41 (3), 1.00 (4), 0.74 (5). Tot in 1997 a fost introdusa o cutie de viteze secventiala SMG (Sequential M Gearbox). U.K.
    O serie limitata de 50 unitati coupe cu volan pe partea dreapta au fost produse exclusiv pentru U.K. pentru a celebra sfarsitul productiei de M3 E36. Toate au fost echipate cu vopsea Imola Red (405), airbag si sunroof, scaune sport, sistem audio Harmon/Kardon si unele modificari la spoilerul fata.
Australia
    In plus, 120 unitati coupe si convertible cu volan pe partea dreapta au fost produse cu echipament special pentru paiata din Austraslia pentru a celebra 225 ani de BMW Motorsport. Pe consola centrala au fost introduse placute cu numarul de productie atat la coupe cat si la convertible.
|